Ешлі Грем та бренд нижньої білизни запустили бодіпозитивну кампанію

Враховуючи різноманітність жіночого тіла, бренд одягу Knix та нещодавно обраний амбасадор бренду Ешлі Грем запустили ексклюзивну колекцію Ashley Graham x Knix. Керуючись вірою в те, що самоприйняття — це завжди добре, платформа поєднує в собі зображення, які часто використовуються в подібних кампаніях, з відчуттям випадкових знімків з друзями.

Кампанія починається із заяви про те, що «ми хочемо, щоб це було більше, ніж просто зйомка у спідній білизні» та «вибираючи реальних жінок, які зазвичай не вважаються «сексуальними», і зображуючи їх у найбільш чуттєвих та сильних сторонах, ми покажемо, що справді сексуально – це прийняти свою сексуальність».

З цією метою, замість покладатися на традиційні способи набору, Knix та Ешлі Грем вибрали інших моделей після відправки оголошення про кастинг безпосередньо аудиторії Грем. До цього складу входять Карлі Комптон, Корріна Естрада, Тетяна Пласенсія, Аріель Есторія та Інді Робінсон.

Створена в партнерстві з маркетинговою та продюсерською компанією 19th & Park, інтегрована рекламна кампанія залучила фотографа Дану Скрагс до зйомки, яка відома тим, що відкриває багатогранність краси за допомогою відвертих та емоційно вразливих портретів.

Источник: 
PRпортал