Туреччина заблокувала сайти «Німецької хвилі» та «Голосу Америки»

Блокування відбулося через відмову медіакомпаній отримувати ліцензію на інтернет-мовлення, яку міжнародні мовники вважають проявом цензури.
 

Вища рада радіо і телебачення Туреччини (RTÜK) заблокувала вебсайт німецької телекомпанії Deutsche Welle (DW) і американської міжнародної радіостанції Voice of America (VOA). Відповідне рішення за позовом RTÜK виніс Мировий кримінальний суд Анкари. Про це повідомляють «Німецька хвиля» та «Голос Америки» на своїх сайтах.

Блокування вебсайтів DW  і VOA  відбулося за відсутність у компаній ліцензій на інтернет-мовлення. RTÜK закликала іноземних мовників подати заявку на отримання ліцензії відповідно до постанови про ЗМІ від 2019 року у лютому. Але Deutsche Welle та «Голос Америки» оголосили, що не подаватимуть заявки через те, що постанова надала регулятору повноваження контролювати весь онлайн-контент. «Це просто неприйнятно для незалежного мовника», - пояснив генеральний директор DW Петер Лімбурґ.

Як повідомила «Німецька хвиля», зараз в Туреччині заблокований доступ до всіх 32 сайтів компанії на різних мовах, включно з турецькою. Також глобального блокування зазнав «Голос Америки».

Компанії планують оскаржити рішення суду.

У Всесвітньому індексі свободи преси Туреччина посідає 149 місце зі 180 країн. Організація «Репортери без кордонів», яка складає щорічний індекс, каже, що дискримінаційна практика проти ЗМІ в Туреччині є звичайною справою, а RTÜK «допомагає економічно послабити критичні телеканали, накладаючи на них значні штрафи».

Источник: 
PRпортал