YouTube зобов'яже маркувати згенерований АІ контент

 YouTube, який належить Alphabet Inc. (компанії-матері Google), анонсував оновлення своєї політики, яке зобов'язуватиме авторів відео розкривати, коли вони завантажують маніпульований або синтетичний контент, створений за допомогою інструментів штучного інтелекту. Це особливо важливо для відео, що торкаються чутливих тем, як-от вибори, триваючі конфлікти чи кризи громадського здоров'я.

Згідно з нововведеннями, якщо контент був цифрово зманіпульований або створений, автори муситимуть вибрати опцію для відображення нового попереджувального ярлика YouTube у панелі опису відео. Для певних типів контенту про чутливі теми ярлик буде відображатися ще помітніше — прямо на відеоплеєрі.

 YouTube працює над розробкою власних інструментів для виявлення порушень нових правил та зобов'язується автоматично маркувати контент, створений за допомогою власних інструментів ШІ для творців. Також компанія планує допомогати авторам зрозуміти нові вимоги перед впровадженням політики.

Google, яка одночасно розробляє інструменти для створення контенту за допомогою генеративного ШІ та володіє платформами для його поширення, стикається з новим тиском щодо відповідального впровадження цієї технології. Компанія вже почала боротьбу з побоюваннями, що генеративний ШІ може спричинити нову хвилю дезінформації.

 Окрім нових розкриттів, пов'язаних з генеративним ШІ на платформі YouTube, компанія також планує дозволити людям запитувати видалення синтетичного контенту, який імітує ідентифіковану особу, використовуючи процес запиту на приватність. Це стане частиною її зусиль з мінімізації поширення дезінформації та забезпечення відповідального використання технологій ШІ.

Источник: 
PRпортал