5 ключових комунікаційних трендів 2024 року

ФОКУС НА ІМПАКТ ТА ДОВІРУ
За даними KANTAR:
• 83% українців важливо чути про донати від бренду на ЗСУ та допомогу пораненим
• 80% – про підтримку соціальних проєктів
• 64% – про підтримку національної культури, мистецтва та традицій.
Людяність в центрі комунікацій. Демонструйте практики відповідального лідерства, розповідайте про власний позитивний внесок в наближення Перемоги та розвиток суспільства. Надихайте своїм прикладом.
 
ІНКЛЮЗИВНІСТЬ
Завдання відповідальних лідерів – створити безбар’єрний простір для взаємодії з різними людьми. Сьогодні важливо переосмислити свої підходи: чи адаптований ваш простір, сервіс, комунікація або продукт до людей з різними потребами? Якщо ні – що можна зробити, аби це виправити?
 
ВИКОРИСТАННЯ ШІ
ШІ не замінить людей, але точно замінить тих, хто не вміє використовувати його можливості. Вивчайте дієві інструменти та впроваджуйте на практиці для покращення ефективності.
 
YOUTUBE, ПОДКАСТИ ТА TELEGRAM-КАНАЛИ
За даними КМІС 44% українців та 72% українців за даними InMind отримують інформацію з телеграм-каналів, 36% – з YouTube. Нові медіа випереджають традиційні ЗМІ за рівнем довіри та популярності. Вивчайте їх можливості для ефективної комунікації.
 
РОЗВИТОК ОСОБИСТИХ БРЕНДІВ
Відкритість, публічність та взаємодія з іншими відкриває нові можливості для зростання в житті, бізнесі та кар’єрі. Щоб за рік відчути результати – розпочинати необхідно вже сьогодні.

Oleksandra Pogorila

Источник: 
PRпортал