Застосунки для PR агенцій.

 
Я особисто витрачаю чимало часу на пошук нових вузькопрофільних програм. Якщо ви працюєте з іноземними медіа або клієнтами, можливо вам вони сподобаються.

Anyword.com - AI платформа, яка покращує мову в різних текстах на рівень іноземної журналістики. Вона змінює слова та доповнює сталими виразами. Після GPT текст краще прогнати через цю прогу. Іноземні журналісти бачать використання GPT, а після Anyword - ні. Я перевірила. Працює на різних мовах- але краще користуватися англійською. Вона платна.
 
ClickUp.com - це проєктна платформа, яка конкурує з Notion, Jira й т.д. Пів року я юзала різні програми, щоб обрати її. Таймінг, таблиці активностей, виконавці, менеджмент зарплатні й все-все зібрано в одному місті. Чати, AI та погодинний таймер. Наша піар агенція перейшла на годинні звіти - і ця платформа виявилася кращою. Вона платна.
 
Transkriptor.com - платформа, яка транскрибує будь-які відео та аудіо. Вона сама розпізнає різних спікерів, може давати текст одразу по таймкоду на різних мовах. Розробники кажуть, що навіть музику у ноти перетворює, але я не перевіряла.
 
Prowly.com – платформа з контактами іноземних журналістів. Фішка її в тому, що можна знайти людину, яка пише саме по твоїй темі та набрати базу контактів. Але треба розуміти, що контакти будуть холодними, а якась частина - не релевантна. Тобто прога - це тільки перший крок для встановлення зв'язку. Вона платна, але можете взяти пробний період, накачати що вам треба й закрити.
 
В рамках GR роботи на ринку Британії, ми працюємо з платформою PolicyMogul.com . Це політична платформа, яка збирає всю інформацію про політиків Британії та що вона казали/прийняли/написали по українському питанню.всі тексти, закони, вижимки виступів, їх пости в соцмережах та медіа моніторинг. І найкраща фішка, як на мене, те, що можна бачити матеріал в деяких медіа за 5-10 хвилин до офіційного виходу. Антикризові команди мене зрозуміють - ці хвилини -дуже багато вирішують. Прога дуже дорога, підійде тільки для спеціалізованих компаній.
 
А ще! якщо ви думаєте про advisory board , та хочете щось новеньке - ось вам платформа advisorycloud.com. Обираєте потрібну галузь та контактуєте. Такий собі Linkedin для дорадчої ради. Підійде для малих та середніх бізнесів, NGO та медіа. Вона платна. Але ви можете спокійно знайти людину в соцмережах або на офіційному сайті компанії.

Анастасія Магонова

Источник: 
PRпортал