Ролик показав, як дослідники готові подолати шлях у 2000 км з віддаленого острова до KFC

Як далеко люди готові зайти заради смаку KFC? Це було ключовим питанням, коли агентство Ogilvy South Africa та мережа фаст-фуд ресторанів KFC оголосили про запуск інтегрованої кампанії «Beyond the Sea», натхненної південноафриканцями, які проводять більше року на віддаленому острові Маріон на службі науці.

Острів Маріон, верхівка підводного вулкану за 2 209 км на південний схід від Кейптауна, є однією з найвіддаленіших територій Південної Африки. Це холодна база для команд дослідників, які проводять там по 13 місяців, вивчаючи морських птахів, тюленів, метеорологію та космос.

Кампанія KFC розпочалася з тизерів — радіоповідомлень, які раптово переривали FM-радіопередачі по всій країні і містили голос Мзулі Нтулі, який розповідав про свою подорож з острова Маріон до Кейптауна на шлюпці. На етапі запуску кампанії з’ясувалось, що Нтулі та його колега Саманта вирушили в подорож, бо скучили за смаком KFC. Кампанія показала, як вони докладають усіх зусиль, щоб дістатися материка. 

Кульмінацією кампанії став ролик, що показав життя на острові Маріон, відеодзвінки з друзями, які насолоджуються KFC у Південній Африці, і момент, коли дует відпливає, тримаючи в руках список покупок KFC від своїх одноплемінників.

«Маючи 1100 ресторанів по всій країні, непереборний смак KFC завжди десь поруч, — каже директор з маркетингу KFC Africa Грант Макферсон. — Але ми знаємо, що наші клієнти готові піти на все заради нашої смачної їжі, і ми хотіли вшанувати цю відданість у великій історії. Коли ми дізналися, що є частина Південної Африки, де не можна скуштувати страви KFC, і що група людей віддала рік свого життя, щоб жити і працювати там, ми зрозуміли, що у нас є сценарій для епічної пригоди в бурхливому Атлантичному океані».

 
Источник: 
PRпортал