Ґрифіндор чи Слизерин: до якого факультету Гоґвортсу належать маркетологи

 

 

Фільми про Гаррі Поттера займають особливе місце в серцях багатьох людей, і маркетологам-маглам є що взяти з однієї з найепічніших історій сучасності. Зокрема, риси та якості, які необхідні для того, щоб потрапити у певний факультету Гоґвортсу.

Основними їх рисами є сміливість, амбіції, інтелект та емпатія. І хоча у когось можуть бути риси, які допоможуть йому потрапити до певного факультету, коли справа доходить до маркетингу, потрібно дещо більше.

Щоб перетворитися з маркетинг-маґла на маркетинг-чарівника, їм потрібно поєднати риси кожного факультету.

Ґрифіндор — сміливість

Дім Ґрифіндора відомий своїми хоробрими серцями. Маркетологи повинні бути сміливими, пробувати нове і бути пристрасними у своїх маркетингових починаннях. Будьте сміливими, і ви неодмінно отримаєте винагороду і станете героєм, якого потребують ваші клієнти.

Якщо ви бачите себе маркетологом, який не боїться ризикувати, то це ваш дім!

 

Слизерин — амбіції

Слизеринський дім має погану репутацію через свою підступність. Однак маркетологам потрібні амбіції цього дому, щоб отримати те, що вони хочуть, і вийти за межі своїх можливостей, щоб отримати результати, які приведуть їх на вершину.

Ви маркетолог, який не боїться розширювати межі своїх можливостей і ніколи не погоджується на менше? Тоді ви належите до Слизерину!

Рейвенклов — інтелект

Рейвенкловці відомі своїм гострим розумом та кмітливістю. Хоча вони можуть здаватися найменш веселими з усіх, вони найрозумніші!

Маркетологи повинні використовувати аналіз даних і проводити ретельні дослідження, щоб забезпечити успіх своїх кампаній/ Якщо це схоже на вас, ласкаво просимо до найяскравішого з купки… Рейвенклов!

Гафелпаф — емпатія

Гафелпаф — це дім для працьовитих, відданих, добрих та чесних людей. Маркетологи повинні бути чуйними до своїх клієнтів і не забувати будувати міцні та справжні зв’язки з ними. Якщо ваша етика на висоті, ласкаво просимо до Гафелпафу!

MMR.ua

Источник: 
PRпортал