Важливі тенденції соцмереж на 2024 рік

Тенденції у соцмережах розвиваються швидше, ніж будь-коли. Щороку ми ставимо собі питання — на що варто звернути увагу наступного року? У Hootsuit зібрали головні тренди для соцмедіа на майбутній рік. 

1. Короткий текстовий формат — найпопулярніший. Сервіси мікроблогів набирають обертів - у Mastodon 1,7 мільйона MAU, Bluesky Social може похвалитися більш ніж 1 млн активних користувачів, конкурент від забороненої соцмережі теж продовжує зростати; 

2. Соцмережі — новий пошук: нещодавні опитування показують, що соцмережі є другим за популярністю способом для молодого покоління обрати товар чи послугу —, тому що юзери шукають «реальну інформацію від реальних людей»;

3. Довші відеоролики повернуться: йдеться про ролики від 2 до 5 хвилин. Це пов'язано частково з тим, що популярні платформи збільшують тривалість вертикальних відео, і, виходячи з другого тренду, користувачам потрібно трохи більше часу, щоб вивчити інформацію; 

4. Залученість переміститься в Direct: користувачі тепер вважають за краще висловлювати свою думку і ділитися контентом непублічно — через поляризацію думок, «втому від загальної уваги». Брендам доведеться звикнути до того, що Direct став кращим методом комунікації;

5. Репости матимуть більше значення, ніж лайки, коментарі або підписники: все просто — цю метрику найскладніше накрутити. Репости становлять реальну цінність, коли хтось ділиться вашим контентом, ви знаєте, що він готовий поручитися за вас перед своєю аудиторією;

6. Telegram може стати наступним супер-аппом: те, що колись було звичайним месенджером, тепер має безліч привабливих соціальних функцій;

7. TikTok Shop зробить акцент на автентичності: власний магазин від додатка швидко стає фаворитами серед блогерів;

8. TikTok, як і раніше, буде місцем народження відео-трендів: демографія TikTok молодша за інші платформи, і застосунок завжди на кілька кроків випереджає своїх конкурентів із погляду функцій редагування, фільтрів і аудіо;

9. ШІ стане найкращим другом SMMщиків nf маркетологів: він допоможе з пошуком, мозковим штурмом, генерацією медіа та варіантами конкретного повідомлення для тестів;

10. Не треба ігнорувати YouTube Shorts: за даними Google Trends, інтерес до формату зріс більш ніж на 500% з 2021 року. У 2022 році у Shorts було 1,5 мільярда MAU, у 2023 році ця кількість зросла ще на пів мільярда.

Источник: 
PRпортал